Ovdje ste:/Uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja 2018-05-14T11:30:27+00:00

Uvjeti poslovanja

Sukladno relevantnim zakonskim propisima ovim putem dajem izričitu suglasnost kojom Locolobo j.d.o.o. ima pravo prikupljati samo one moje osobne podatke koji su nužni za ispunjenje naših ugovornih i zakonskih obveza; informira me o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito mi omogućuje izbor o upotrebi mojih osobnih podataka, uključujući mogućnost da donesem odluku da li želim ili ne da se moje ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Locolobo j.d.o.o. obvezan je moje osobne podatke strogo čuvati i učiniti ih dostupnim samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Locolobo j.d.o.o. tima odgovorni su za ispunjavanje obveza u skladu s propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.

Molimo pažljivo pročitajte uvjete i pravila korištenja LocoLobo© internet trgovine koji određuju međusobne odnose između vas kao kupca i Locolobo j.d.o.o. kao prodavatelja.
Kupci mogu biti pravne i fizičke osobe s područja Republike Hrvatske ili drugih država ukoliko između istih postoji sporazum o trgovini robom i uslugama.
Ukoliko se radi o trgovini između pravnih subjekata (roba za daljnju prodaju) kupac mora imati zadovoljene sve zakonske uvjete za kupnju i prodaju robe odnosno registriran uvoz artikala.
Ukoliko se radi o tvrki koja kupuje robu izvan Republike Hrvatske Locolobo j.d.o.o. obvezuje se na poslovanje u skladu sa legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske kao i poštivanju svih zakonskih normi u međunarodnoj trgovini robom i uslugama.
Locolobo j.d.o.o. obvezuje se na zaštitu privatnosti podataka kupaca te očuvanja tajnosti njihova identiteta.
Locolobo j.d.o.o. obavezuje se na isporuku sukladno traženjima kupaca prema ovom shop sistemu i podacima koje kupac navodi u svojem korisničkom računu.

Strogo je zabranjeno bilo kakav pokušaj ilegalnog djelovanja na naš sistem poslovanja kao i pokušaje lažiranja podataka, te napominjemo da će svaki takav pokušaj biti proslijeđen nadležnim institucijama.

IZRAŽAVANJE CIJENA I NAČINI PLAĆANJA
Cijene su maloprodajne i izražene u kunama.
PDV nije obračunat temeljem članka 90. Zakona o PDV-u, te se ne naplaćuje kupcu..
Troškovi dostave nisu uračunati u izražene cijene.
Plaćanje je moguće:
– uplatom na račun,
– kreditnim karticama, jednokratno ili na rate bez naknada i kamate (MasterCard® i Maestro® , Visa, Diners, Discover) i
– pouzećem.

Kompletni troškovi automatski se izračunavaju u Košarici prilikom narudžbe.

DOSTAVA
Dostava je besplatna za način plaćanja “Uplatom na račun” i “Plaćanje karticom”. Za plaćanje pouzećem dostava je 50 kn. Narudžbe napravljene radnim danom do 12h, prosljeđujemo kurirskoj službi isti dan. Narudžbe napravljene poslije 12h, prosljedjujemo kurirskoj službi sutradan. Narudžbe napravljene vikendom prosljedjujemo kurirskoj službi u ponedjeljak. Narudžbe napravljene praznicima prosljedjujemo kurirskoj službi prvog radnog dana. Pošiljke šaljemo preporučeno putem In-Time, kurirske službe. Rok dostave unutar Hrvatske je maksimalno 3 dana, osim otoka za koje iznosi do 5-7 dana.
NAPOMENA: Za proizvode koje nemamo na zalihama, rok izrade i isporuke je 7-10 radnih dana.

NAPOMENA: Prilikom online narudžbe unesite točnu adresu na koju želite primiti pošiljku, kao i točno ime i prezime koje se nalazi na kasliću ili portafonu stana u koji želite da Vam pošiljka bude dostavljena. U protivnom poštar/kurir neće biti u mogućnosti isporučiti Vam pošiljku, te će Vas ista čekati u poštanskom uredu da je sami podignete. Ukoliko takva pošiljka bude vraćena na adresu Locolobo j.d.o.o., kao pošiljatelja, ponovno slanje iste pošiljke biti će o trošku kupca, uz dodatne troškove povrata pošiljke zbog netočno navedene adrese ili imena primatelja.

POVRAT ROBE
Od izuzetne je važnosti da ste Vi zadovoljni svojom kupovinom!
Budući da je riječ o internet trgovini vrlo je važno da pročitate sve informacije o proizvodu prije nego li se odlučite na kupnju.

Ukoliko želite vratiti Vaše proizvode, pročitajte sljedeća pravila u slučaju povrata robe:
• U slučaju da Vam je u paketu isporučen krivi proizvod (onaj koji niste naručili) molimo Vas da nam pošaljete email na info@locolobo.hr kako bismo Vam ponovno u što kraćem roku isporučili željeni proizvod. Proizvod koji je krivo isporučen molimo da vratite na našu adresu, Jaruščica 15A, 10000 Zagreb, uz račun s naznakom da želite zamjenu proizvoda i uz artikl u original pakiranju. U protivnom povrat/zamjena nije moguća.
• Proizvodi se mogu vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe ukoliko su u stanju u kojemu su Vam bili dostavljeni (neoštećeni, bez mrlja, u izvornom stanju).

• Kupac je odgovoran za eventualnu umanjenu vrijednost proizvoda samo kada je ona posljedica rukovanja robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje proizvoda. Stoga, ako je kupac koristio proizvod više od jednog dana od njegovog primitka, iznos koji će kupcu biti vraćen je 20% od cijene proizvoda umanjene za troškove dostave/poštarine koju je snosio trgovac. (DIREKTIVA 2011/83/EU EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA, točka (47), Članak 14. stav 2).
• Reklamacije koje će biti uvažene odnose se isključivo na tehničke nedostatke proizvoda.
• Povrat proizvoda nije moguć ukoliko je na artiklu vršena bilo kakva intervencija u cilju popravka ili prepravka, te ukoliko je do oštećenja došlo nestručnim ili nepažljivim rukovanjem.
• Povrat proizvoda nije moguć bez računa za kupljeni proizvod.
• Povrat nije moguć ako je proizvod izrađen po narudžbi, ili očito izrađen za određenu osobu, odnosno sašiven/izrađen po mjeri.

• Proizvod koji je poderan ili na neki drugi način tehnički oštećen, nije moguće vratiti.
• Proizvod koji je zbog neadekvatnog čuvanja oštećen (oštećenje od moljaca, vlage, izbljeđivanje materijala zbog dugog držanja na suncu), nije moguće vratiti.
• Proizvodi koji su oprani nije moguće vratiti.
• U slučaju povrata robe, možete birati u zamjenu neki drugi proizvod iz naše trgovine.
• Ukoliko se narudžba slala bez naknade za poštarinu/dostavu, iznos cijene zamjenskog proizvoda biti će uvećan za trošak poštarine/dostave. Trošak poštarine/dostave za zamjenski proizvod, kao i trošak poštarine/dostave za povrat snosi kupac.
• Proizvodi koji su kupljeni kao posebna ponuda, proizvodi na akciji ili proizvodi na popustu ne mogu se vratiti.
• Prije nego proizvod pošaljete natrag, potrebno je obavijestiti nas e-mailom o vraćanju robe.

POSEBNE NARUDŽBE
Ako postoji nešto što biste željeli, a ne možete naći na našim stranicama, molimo vas da nam pošaljete e-mail s Vašim željama. Potrudit ćemo se ispuniti ih. Ukoliko to ne možemo odmah učiniti, moguće je da to postane dio naše buduće ponude.