Ovdje ste:/Uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja 2018-10-08T10:41:15+00:00

Uvjeti poslovanja

Sukladno relevantnim zakonskim propisima ovim putem dajem izričitu suglasnost kojom Locolobo j.d.o.o. ima pravo prikupljati samo one moje osobne podatke koji su nužni za ispunjenje naših ugovornih i zakonskih obveza; informira me o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito mi omogućuje izbor o upotrebi mojih osobnih podataka, uključujući mogućnost da donesem odluku da li želim ili ne da se moje ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Locolobo j.d.o.o. obvezan je moje osobne podatke strogo čuvati i učiniti ih dostupnim samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Locolobo j.d.o.o. tima odgovorni su za ispunjavanje obveza u skladu s propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.

Molimo pažljivo pročitajte uvjete i pravila korištenja LocoLobo© internet trgovine koji određuju međusobne odnose između vas kao kupca i Locolobo j.d.o.o. kao prodavatelja.
Kupci mogu biti pravne i fizičke osobe s područja Republike Hrvatske ili drugih država ukoliko između istih postoji sporazum o trgovini robom i uslugama.
Ukoliko se radi o trgovini između pravnih subjekata (roba za daljnju prodaju) kupac mora imati zadovoljene sve zakonske uvjete za kupnju i prodaju robe odnosno registriran uvoz artikala.
Ukoliko se radi o tvrki koja kupuje robu izvan Republike Hrvatske Locolobo j.d.o.o. obvezuje se na poslovanje u skladu sa legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske kao i poštivanju svih zakonskih normi u međunarodnoj trgovini robom i uslugama.
Locolobo j.d.o.o. obvezuje se na zaštitu privatnosti podataka kupaca te očuvanja tajnosti njihova identiteta.
Locolobo j.d.o.o. obavezuje se na isporuku sukladno traženjima kupaca prema ovom shop sistemu i podacima koje kupac navodi u svojem korisničkom računu.

Strogo je zabranjeno bilo kakav pokušaj ilegalnog djelovanja na naš sistem poslovanja kao i pokušaje lažiranja podataka, te napominjemo da će svaki takav pokušaj biti proslijeđen nadležnim institucijama.

IZRAŽAVANJE CIJENA I NAČINI PLAĆANJA
Cijene su maloprodajne i izražene u kunama.
PDV nije obračunat temeljem članka 90. Zakona o PDV-u, te se ne naplaćuje kupcu..
Troškovi dostave nisu uračunati u izražene cijene.
Plaćanje je moguće:
– uplatom na račun,
– kreditnim karticama, jednokratno ili na rate bez naknada i kamate (MasterCard® i Maestro® , Visa, Diners, Discover) i
– pouzećem.

Kompletni troškovi automatski se izračunavaju u Košarici prilikom narudžbe.

DOSTAVA
Dostava je BESPLATNA samo za načine plaćanja “Plaćanje na račun” i “Plaćanje kreditnim karticama”. Ako odaberete “Plaćanje pouzećem”, poštarina se naplaćuje 50 kn, a poštar će Vam dodatno naplatiti poštansku proviziju od 1,8% od ukupnog iznosa pošiljke, na što Locolobo ne može utjecati. Pošiljke šaljemo preporučeno putem Hrvatske pošte. Rok dostave unutar Hrvatske je do 3 dana, osim otoka za koje iznosi do 5-7 dana.
NAPOMENA: Za proizvode koje nemamo na zalihama, rok izrade i isporuke je 7-10 radnih dana.

NAPOMENA: Prilikom online narudžbe unesite točnu adresu na koju želite primiti pošiljku, kao i točno ime i prezime koje se nalazi na kasliću ili portafonu stana u koji želite da Vam pošiljka bude dostavljena. U protivnom poštar/kurir neće biti u mogućnosti isporučiti Vam pošiljku, te će Vas ista čekati u poštanskom uredu da je sami podignete. Ukoliko takva pošiljka bude vraćena na adresu Locolobo j.d.o.o., kao pošiljatelja, ponovno slanje iste pošiljke biti će o trošku kupca, uz dodatne troškove povrata pošiljke zbog netočno navedene adrese ili imena primatelja.

POVRAT ROBE
Od izuzetne je važnosti da ste Vi zadovoljni svojom kupovinom!
Budući da je riječ o internet trgovini vrlo je važno da pročitate sve informacije o proizvodu prije nego li se odlučite na kupnju.

Ukoliko želite vratiti Vaše proizvode, pročitajte sljedeća pravila u slučaju povrata robe:
• U slučaju da Vam je u paketu isporučen krivi proizvod (onaj koji niste naručili) molimo Vas da nam pošaljete email na info@locolobo.hr kako bismo Vam ponovno u što kraćem roku isporučili željeni proizvod. Proizvod koji je krivo isporučen molimo da vratite na našu adresu, Jaruščica 15A, 10000 Zagreb, uz račun s naznakom da želite zamjenu proizvoda i uz artikl u original pakiranju. U protivnom povrat/zamjena nije moguća.
• Proizvodi se mogu vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe ukoliko su u stanju u kojemu su Vam bili dostavljeni (neoštećeni, bez mrlja, u izvornom stanju).

• Kupac je odgovoran za eventualnu umanjenu vrijednost proizvoda samo kada je ona posljedica rukovanja robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje proizvoda. Stoga, ako je kupac koristio proizvod više od jednog dana od njegovog primitka, iznos koji će kupcu biti vraćen je 20% od cijene proizvoda umanjene za troškove dostave/poštarine koju je snosio trgovac. (DIREKTIVA 2011/83/EU EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA, točka (47), Članak 14. stav 2).
• Reklamacije koje će biti uvažene odnose se isključivo na tehničke nedostatke proizvoda.
• Povrat proizvoda nije moguć ukoliko je na artiklu vršena bilo kakva intervencija u cilju popravka ili prepravka, te ukoliko je do oštećenja došlo nestručnim ili nepažljivim rukovanjem.
• Povrat proizvoda nije moguć bez računa za kupljeni proizvod.
• Povrat nije moguć ako je proizvod izrađen po narudžbi, ili očito izrađen za određenu osobu, odnosno sašiven/izrađen po mjeri.

• Proizvod koji je poderan ili na neki drugi način tehnički oštećen, nije moguće vratiti.
• Proizvod koji je zbog neadekvatnog čuvanja oštećen (oštećenje od moljaca, vlage, izbljeđivanje materijala zbog dugog držanja na suncu), nije moguće vratiti.
• Proizvodi koji su oprani nije moguće vratiti.
• U slučaju povrata robe, možete birati u zamjenu neki drugi proizvod iz naše trgovine.
• Ukoliko se narudžba slala bez naknade za poštarinu/dostavu, iznos cijene zamjenskog proizvoda biti će uvećan za trošak poštarine/dostave. Trošak poštarine/dostave za zamjenski proizvod, kao i trošak poštarine/dostave za povrat snosi kupac.
• Proizvodi koji su kupljeni kao posebna ponuda, proizvodi na akciji ili proizvodi na popustu ne mogu se vratiti.
• Prije nego proizvod pošaljete natrag, potrebno je obavijestiti nas e-mailom o vraćanju robe.

POSEBNE NARUDŽBE
Ako postoji nešto što biste željeli, a ne možete naći na našim stranicama, molimo vas da nam pošaljete e-mail s Vašim željama. Potrudit ćemo se ispuniti ih. Ukoliko to ne možemo odmah učiniti, moguće je da to postane dio naše buduće ponude.